Årets julbord

publicerat i Nöje
Då har man avverkat årets julbord på Blue Moon Bar. Det var ett helt fantastisk julbord med hur mycket läckerheter som helst. Jag slängde mig över laxen och ägghalvorna, det är det absolut bästa på ett julbord! Natten innan drömde jag om laxen, hur vanligt är det att drömma om då? Hehehe!
Deras stora godis bord var inte att leka med heller. Där hängde jag en del...Mums!
Vi bjöds på en lyckat show med bla. Agnes, Jimmy Jansson, Herrays, Lanto och favvisarna STARBOYS!
De är rätt komiska och jag fick mig rediga skratt titt som tätt =)

Jag hade på mig min röda klänning och jag fick så mycket beröm och en hel del uppmärksamhet! Sååå roligt! Det kom fram två medelålders kvinnor och berättade att de tyckte jag var så vacker och att jag var lysande på scenen...ååhhh vad man blir varm i hjärtat att höra sånna fina komplimanger =) Tack så mycket!

image20
Kvällens outfit

De som känner mig vet att jag inte är en höjdare på att sjunga, sällan jag försöker att ta en ton för det låter förjävligt, jag lövar! Att stå på scen var inga problem det är jag van med, jag gick ju trots allt 3-årig teater skola så lite finns ju kvar! Det är en sån kick fast jag måste erkänna att jag var lite nervös, jag, Jessica sjunga...*asgarvar åt mig själv* inför 1000 personer om det inte var mer. Vilket gig...hahaha!
Det hela med varför jag ens var på scenen var att det var musik tävling. Jag tror vi var sammanlagt 8 st tävlande, och man skulle sjunga låtar när micken kom till en och man fick inte sjunga samma låt mer än en gång. Jag är helt stolt över mig själv...JAG KOM 3:A!!!!!! Applåder! Jag hade så jävla skoj och rockade på med lite hårdrockslåtar blandat med barnvisor. En salig blandning av alla tävlande. Det var nog det roligaste på hela kvällen. Jag ägde scenen! Jag lyste! Jag älskade det!
Jag har ett filmklipp, men jag vet inte hur man laddar upp sånt, då skulle ni få höra hur falskt och uruselt jag sjunger...hihhi.

Bilder däremot...


Jag på scenen

Det var ett mycket lyckat julbord och jag rekomenderar det till alla!

Lite fler bilder av kvällen...

image25

Zizzi, jag och Marie

image26

Jag och vakten Richard

image27

Chefen Marie dansar loss!

image28

Jag och lille Jenny

image29

Jag, Dan (han ska bli pappa, grattis) och Zizzi

image30

Åååhh vad jag älskar deras miner!

image31

Camilla, Kristin, Marie och Jenny



Tack så mycket till mina underbara arbetskamrater för en lyckad kväll!

Åh kvällen avslutades med lite chicago hemma hos Jocke, Fridas nya pöjk!

Ha en mycket trevlig 3:e advent!

Haaa duuu

/Jessica

Kommentera inlägget här :