bh

publicerat i


Denna super sköna bh provade jag häromdagen då jag är ute efter bra stöd men samtidigt få en snygg klyfta då vissa urringade plagg kräver en annan typ av bh än vanliga modeller. Synd att de inte går upp i större kupor än till D och antingen så har Abecita, märket på bh:n special sytt en just till Carolina Gynning eller så har det lekt massor i PS! För den tjejen har större kupstorlek än D! Gynning har gjort ett strålande jobb för Abecita och jag kan förstå att hon är stolt över att vara deras modell. Jag älskar bilderna på henne!

image246
Abecita ca 350 kr


En ren dröm om denna bh skulle fungera i praktiken! Vill ha vill ha! Om den är så bra som jag läst om den så ska jag genast inhandla denna när den kommer ut på marknaden(!) kanske den redan gjort, men jag inte har sett det!Finns det nått tråkigare att inte kunna ha kläder med bar rygg enbart för att man inte vill gå utan bh! Denna måste ju vara lösningen på problemen =) Den finns iallfall upp till DD.


image244
Bh från Maidenform $25.00 (160kr)

Love them!


//Jessica


Kommentera inlägget här :