Töligt

publicerat i Dagbok


Jaha...fredag igen...lika tråkigt som alltid. Jag känner mig så fruktansvärt rastlös men ändå så orkar jag inte hitta på nått =/ Jag har ingen aning om vad jag ska sysselsätta mig med, inget fungerade med fotona idag och det vart inte bra så det kan jag inte pilla på heller. Datorn är ju en aning seg oxå. Ska installera nytt och rensa lite nån dag. Jag är riktigt trött idag, jag sov ruskigt dåligt inatt som så många andra nätter nu så jag tror jag får krupp snart! Jag har en sån där ångest som vägrar släppa. Jag vet INTE vad det kan bero på. Bara så jävla less. Jag ligger på nätterna och vrider och vänder på mig och får inte ro i kroppen. Vad faan beror det på?! Tankar flyger omkring och jag får inte bukt med det. Det börjar bli en aning påfrestande. Vad depprimerande inlägg, det får ni ta...jag saknar nån vid min sida helt enkelt =/

image237


Hoppas er fredag är roligare än min!


//Jessica


*Uppdatering*

Får besök så lite roligare blir min fredag =D


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jocke:

Det kan inte påverkas av fullmånen ? ;)

Kommentera inlägget här :