78 par skor

publicerat i



Så här är det dårå...jag har i min lya hela 78 par skor!


Jag fick äntligen tummen ur och tog fram de flesta av mina skor ikväll för att fota dom för att sätta på mina 36 skokartonger som länge stått klara. Jag kan säga att jag var rätt så trött på kartonger efter det! Det tragiska med detta är att jag har massor av skokartonger kvar att klä om, men vem har ork efter 36st igentligen???
När mina skor står uppradade på detta viset så inser jag att jag har en hel del skor! Men..hur roliga är dom då? Jag har skor kvar sen jag var 16 för jag vill inte slänga. Det är alltid ett par skor man kan ha på maskerad eller liknande. Skor dessutom går ut ur modet snabbt så det gäller ju hela tiden att köpa nya! I love shoes! Jag är en samlare och säkert 15 av mina skor har jag aldrig använt! Det är dumt absolut men en härlig känsla bara att äga dom. Vissa fattar det, andra inte...så är det! Jag ska göra ett inlägg på mina absoluta favvoskor och berätta lite varför jag tycker det! Alla skor har sin egna historia....=) Spännande...

Så...detta är de flesta av mina skor...men jag kan nog räkna till att jag har minst 10 par till =P


Ses snart...


//Jessica



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bella:

Fyyyy fan vad skor! Avis

Kommentera inlägget här :