Ingen rubrik

publicerat i Allmänt


Åskar och bullrar som tusan här...kanske inte så smart att ha datorn på! Om det slår ner i den för man ju ut på försäkringen så varför inte ha den på ändå? Nu kommer det massa regn oxå, jävla sommar, eller höst förvisso.

Jag jobbade över lite på jobbet idag och ska börja tidigare imorgon oxå. Vi håller på att renovera hela butiken och det är så rörigt! Man är helt slut efter jobbet! Det kommer nog bli gör bra när det är klart, roligt att se en fräsh lokal om inte annat.  Innan jobbet imörn ska jag försöka palla mig till frisören och välja ut färg och nytt hår! Åh vad jag saknar långt hår så det kommer oxå bli gör skönt att få i det igen. Annars har det mest varit jobb för min del, inga nöjen direkt. Ledig i helgen men inga pengar att göra av med =( Tur är väl det igentligen.

I helgen blir det fotning oxå =D ser verkligen framemot det och om det vill sig väl kommer det bli en cool bakgrund! Säger inget mer för tillfället...hehehe! Första helgen i september tänker jag eventuellt åka till stugan över helgen, skönt att komma iväg. Mer om det längre fram då allt inte är helt 100% klart!

Inte värst intressant eller rolig läsning som vanligt...men jag ska bli bättre!

Om jag hinner imörn så ska jag skriva en rad om ett par skor jag köpt som min vän Emil hatar. Han tyckte det var bland det fulaste han hade sett...så taskig men puss på dig ändå! Hahaha...kan hålla med han att de inte är skitsnygga skor men till rätta kläder kan det bli snyggt!

Åskan är hemsk nu, bäst jag stänger ner ändå =/

Ha en trevlig kväll och på återseende!


//Jessica



Kommentera inlägget här :