Skoj skoj

publicerat i Dagbok


Hejsan!

Nu börjar det rulla på!

Jag kan börja med att hårfärgen blev helt okej lyckat för att vara hemmagjort och jag var till frissan och bestämde håret så det kommer bli kanonens när det kommer i till veckan, närmare bestämt på onsdag, dagen innan jag åker till stugan. För nu blir det stugan av, spikat om inget knäppt skulle hända dårå! Jippi jippi! Tell you more later...;)

Ny hemsida pågång med med ett gäng nya bilder och nytt utförande. Dock kommer inte sidan vara klar på ett tag, fråga mig inte exakt när för det vet jag inte men en superduper go gosse hjälper mig så gärna så det kommer bli ett helt annat utförande =D Tack du! Du vet vem du är ;) Så nu är det frågan till ER som läser min blogg, jag vet att de är en hel del som läser men sällan kommenterar (fyyy er).

Vill ni se bilderna innan eller efter hemsidan är klar? Är lite i valet och kvalet hur jag ska göra nämligen. Suprise när det kommer massa gott på en å samma gång när hemsidan är klar eller bara nån bild då och då i bloggen? Hur vill ni ha det???

Jag har fått två lägenhetserbjudande nu som jag ska ringa på, jätte skoj! Jag önskar att ena lägenheten är toppen för den verkar vara kanonens. Mer om det när jag vet hur de var. Känns samtidigt konstigt att lämna kära parken när man bott här så många år, uppväxt här liksom. Aaahhh....

Ha en skön kväll!

Kram


//Jessica




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ann:

Klart du ska visa bilderna!

2:a kommentar, skriven , av ernest:

Jag ska väl börja komentera lite då :/

Klart du ska visa bilderna hehe



Kram ernest

Kommentera inlägget här :