Slutfärgen inom räckhåll

publicerat i Allmänt


Hejsan alla!

För tillfället håller jag tummarna för att slutresultatet på färgen ska bli bra, lite lite nervöst faktiskt!
Jag sitter med massa klet i håret och väntar på att få skölja ur det. Jag har blekt håret två gånger så bilderna visar andra gången som gjordes förut och snälla Zizzi hjälpte mig att bleka den andra gången för att jämna ut det jag själv missat!

Jag valde färgen Kastanj så en orange/röd färg som jag ville igentligen ha gick inte att få pga tidsbrist! Jag måste vara klar med färgen tills imörn då jag ska kolla ut nytt hår, längtar som faan! Från att ha varit mörkbrun/svart så är det stora förändringar =D Morots Jessica here I come! Hhihiihih ;) Hoppas det blir snyggt...vad som än händer så är det kul med en förändring, går alltid att färga igen om det skulle vara så!




Haa duu!


//Jessica



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av paezae:

....hehe, hoppas de går bra........

Kommentera inlägget här :