Update

publicerat i Nöje


Hellu alla kottar!

Jag slår mig själv på fingrarna pga min lathet här på bloggen! Självklart att det har varit full rulle och en å annan smaskigt historia att berätta =P Men icke sörru, kommer jag berätta allt ;) Jag vet inte vart jag ska börja och jag kommer inte hinna med det heller då jag snart ska rusa till jobbet.

Men lite dårå....



I onsdags var det sommarplaza för hela slanten. Min allra första gång! Japp...så det var en hm...upplevelse...?!
Nja, jag rådiggade kanske inte stället men det var helt okej. Jag skulle träffa upp en pöjk som jag varit lite intresserad av som i sin vanliga ordning, stämde inte jätte bra =/ Lite tråkigt. Men men, jag å Zizzi satt hemma hos mig först och tog igen lite tid och det var inte alls fel. Kul att hon följde med ut då det synd nog inte är så ofta längre *miss you*.  Vi träffade på Gräso och Anders i entren och umgicks med dom resten av kvällen =) Jag tjavsade lite med den där pöjken för han var rätt ohyffsad mot mina vänner. Vissa saker accepterar jag inte! Freak show!

I fredags blev det impulsutgång! Åh jag älskar sånt! Det är då det blir som roligast! Käre Putte var hemma från Norge så vi umgicks nästan hela helgen. Han kom över i fredags så vi tog igen lite tid vi med =P
Förr var han å jag DET, inte på det sättet utan att vi drev med allt och alla! Så i fredags skulle vi återuppleva gamla minnen! Detta är nästan lite pinsamt men vi gick på Arena! Åldersgränsen 18 år så vi höjde ribban rätt bra *lol*. Men, faan vad roligt jag hade. Drinkar efter drinkar och Putte var kung i baren..hahahaha! Vi mötte upp Gräso och Anders så vi festade lite med dem oxå, skoj. Efter stängning träffade vi på 3 norskar. Hahaha...de är inge smarta alls. Jag drev med dem och dumma som de är går det på allt. Jag fick mig många roliga skratt! Det blev efterfest på Plaza där de bodde men de blev vräkta så lilla jag är så snäll att dom fick slagga hemma hos mig, vad skulle de göra kl. 04.00 på natten? De var bra grabbar! Jag bäddade åt dem och en som hette Thomas satt jag uppe och pratade med till klockan var 11 på morgonen/förmiddagen. Jag var sleten dagen efter! Inte alls bakis så, bara så jävla trött! Det sitter ui nu med. Känner mig helt matt i kroppen =/ I lördags käkade jag pizza och umgicks lite med Suss och Gräso och jag var så snäll å skjutsade ner dom till stan. När man är som mest osocial, det är då fölk ringer och vill umgås.

Igår blev det filmkväll hemma hos Putte efter vi avnjöt middag på Vedugnen. Jag åt i vanlig ordning Vedugstoast och vi avslutade med en varsin stor Carte dor glass till filmen Hancock som jag velat se länge. Jag gillar filmen som faan, I love Will Smith! Gott skratt förlänger livet!


Se den...hihihi

Vad står på schemat idag? Bara jobba skulle jag kunna tro. Inget annat planerat, känns rätt så skönt efter förra veckans bravader mm. Vad har ni för planer för dagen? Aldrig nån som vill kommentera fast jag vet att många läser, why!!??? Hehehe!

Pöss på er iallafall!

//Jessica



Kommentera inlägget här :