Ny hårfärg?

publicerat i



 

Jag är så jävla sugen på att byta hårfärg! Jag är i valet och kvalet om vilken färg jag ska ha. Jag tycker oranget är döläckert! Jag är inte trött på mörkt men det skulle vara roligt med en drastisk förändring och blont...nja...kanske inte?! Jag ska till frillan på måndag och kolla ut färger och eventuellt nytt hår, vantrivs så enormt mycket i mitt korta, nördiga frilla! Jag svär att jag aldrig mer ska klippa mig kort igen! Nu är det att spara ut...igen =/ Om några år har jag långt....hahaha!



Funderar på om det är för oranget eller inte. Jag älskar personligen färgen men det kan nog vara lite för mycket. Modellen är skitsnygg i färgen men på mig kanske det inte hade varit lika snyggt! Ah...faan vad detta var svårt då! Men...jag är nästan 100% säker att det kommer bli åt det oranga hållet, snyggt nu när hösten nalkas. 

Haa duu!

//Jessica *orangehårig snart*



Kommentera inlägget här :