Före/efter

publicerat i Modellbilder



Jag fick en sån enorm lust att sitta i underbara Photoshop ikväll! Under tiden jag väntade på bättre upplösta bilder så trixade jag ca 10 minuter med en kass bild på mig =P Jo det fanns bättre bilder men orka! Hela sessionen jag gjorde från detta tillfälle blev knas, i både utseende och bildkvalite....så därför det blev detta. Ojaaaaa....inget vidare bra heller...men ville visa er ICKE PS-nördar vad man kan trixa med olika inställningar =P




Kyss


//Jessica



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Martina:

Tack! Fin headerbild!!

2:a kommentar, skriven , av BJERNHAGEN:

Oj vad snygga bilder på dig!

3:e kommentar, skriven , av Martina:

Har anmält mig iallafall, får se om jag åker. Vet inte riktigt hur jag åker upp. Skulle åkt med en kompis men vet inte hur det blir.

4:e kommentar, skriven , av Martina:

Ah det kanske vi kan göra iså fall :)

5:e kommentar, skriven , av Joachim:

en klar förbättring på ansiktstonen :) fast jag skulle nog maskat kvar trädets och toppens varma gula nyans och lagt en opacitet på kanske 50% för att inte sticka ut för mycket från den annars mycket behagliga tonen. Bra PSat :)

Kommentera inlägget här :