Inget vettigt

publicerat i Allmänt


Det har snöat hela dagen. Mysigt om snön får ligga kvar. Jag är rastlös idag men ingen ork att göra nått vettigt. Ingen insperation för att leka loss i Photoshop, brist  på ideer. Värdelöst! Allt detta på min lediga dag =(
Jag saknar mitt långa hår oxå, känner mig så töntig i kort hår! Jag har aldrig brytt mig egentligen om mitt hår men nu känns det inge bra alls. Jag får väl bara se ut som en tönt helt enkelt.


Jag svär att jag aldrig mer ska klippa mitt hår kort! Never again...nu ska det växa och bli långt långt långt! Jag tror jag ska leta fram lite gamla bilder på mina hemska frisyrer jag har haft...hehe...inge stiliga direkt...lövar!

Nu är det duschen och sen mammas köttbullar =)


Kramen


//Jessica



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emil:

snygga bilder kram

2:a kommentar, skriven , av Fredrik:

Vad du än gör gumman så raka aldrig hövvet igen ; )

Kommentera inlägget här :