På väg...

publicerat i Allmänt


...om en stund när jag får tummen ur att sätta igång och packa ner lite kläder, datorn och katten för att åka upp till Gävle för att fira jul. Jag är en tidsoptimist. Vid det här laget skulle jag redan vara på väg men jag har nyss klivit upp ur bingen. Det är så jag! Det ska bli skönt med lite ledighet men stackars lilla mig är typ sjuk. Jag ser inte framemot att sitta och köra hela biten upp när man är lite hängig och har en förbannad hosta som har jag dragit på mig....=( Jag ser framemot att få vräka i mig massa mat och lägga på mig lite extra julkilon som sedan ska kämpas bort för man lagt ett nyårslöfte. Det enda som finns i mitt kylskåp är tomma mjölkpaket, nagellack och margarin så ni kan ju förstå att jag kommer få det lyxigt med massa mat =D Mormors gudomliga mat dessutom! Oj vad jag blev sugen på tomtegröt, se om jag lyckas på mandeln i gröten i år ;)

Tills vi hörs igen....ha en skön dag idag!

//Jessica



Kommentera inlägget här :