Tillbaka

publicerat i Fotograf


Tillbaka till stöket. Saknar redan det lugn som var däruppe. På något sätt fick jag inre ro i själen, det var nästan som man hade flytt från allt, och det stannade upp i några dagar för att sedan kastas in i vardagen igen. Det är skönt att ha landat hemma igen, den lilla stund det kommer att vara. Snart bär det av igen....ytterligare en flykt?



Foto: Jag såklart

En bild jag tog häromdagen i Storvik, där min mormor bor. Jag gillar den ganska mycket, gör ni oxå det? Ja det var en fråga...jag kräver svar =P

Natti natti


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Joachim:

Den var redigt nice med både ljusdager och sköna mörkdagrar :) Bra gjort :)

2:a kommentar, skriven , av Susanne:

Jätte fin bild jess! Det tar sig :P

3:e kommentar, skriven , av myran:

jÄTTEfin bild!



Du är mycket bättre än mig att fota!



God fortsättning snart stundar Nyår! :)

kram

4:e kommentar, skriven , av emil:

sweet fin bild kram

Kommentera inlägget här :