Peter Pan has left the buildning

publicerat i Nöje


Go afton!

Min hjärna har slutat att fungera (inte för den fungerade innan, nu fick jag det sagt först) men efter en hel dag på jobbet med inventering så står det bara TILT....bökigt. För dålig sömn i vanlig ordning och ett hemsk blippande på jobbet, ljudet av aparaten låter som i en kassa i en mataffär. Jag kommer drömma om det där blippet! Ursch vilken hemsk dröm....det possitiva är att arbetsdagen gick ruskigt fort och vi fick mat från jobbet så jag klämde i mig en pizza...smaskens =D Jag kommer nog aldrig säga detta igen..men jag är trött på skor! Tror faan jag blippade in över 1000 par idag...stackars lilla mig. Jag har två veckor kvar på jobbet att arbeta sen blir jag arbetslös...så om det finns en snäll själ därute som vill ha mig som arbetskamrat, hojta till! Jag kan mycket...villig att lära mig ;) thi thi thi....ni får inte tråkigt =P

Jag har varit en ruskigt dålig bloggare ett tag nu, inte haft riktigt tid heller. Tid och tid kan man ju diskutera men men, ni fattar va? Ibland måste man vara social när man har en "dryg" nattgäst skrev jag med glimten i ögat. Käre Peter Pan har slaggat över sen i onsdags och åkte hem idag nångång (var på jobbet när han åkte). Jag busade lite med han, fast buset märkte han aldrig *snyfft*. Ni som sett "Snuten i Hollywood" när Eddie lägger massa bananer i snutarnas avgasrör så bilen inte kommer någonstans...det gjorde jag imorse på Peter Pans bil! Jag vågade inte trycka in körven för långt OM det skulle bli nått fel på bilen..hahahahhahahaha! Den måste ha åkt ur när han startade den för körven låg kvar på parkeringen när jag kom hem....Hackkorv med Värmlänskt recept! Jag får skicka den istället =P Tråkigt att det inte funkade...jag hade velat sett minen när bilen harklade sig. Jag tyckte det var så jävla roligt skämt...men TYDLIGEN så var det inte det =P Jag har väl en egen kasshumor antar jag =/




Hhhhmm....vad har jag gjort dessa dagar tro...(?)
Vi har spelat nattfotboll =D Ni skulle se när jag fällde Peter Pan ;) *ASG* Han blev så blöt och lite butter. Men innan stukade han mitt finger så jag inte kunde böja det på säkert 30 minuter! Fan vad ont det gjorde! Vi har ätit pizza och han gör en god pizza...tomatsås och ost =P Vi har spelat en hel del tv-spel och det tycker jag är mycket roligt. Jag skriver denna rad "osynlig" så han inte kan se det. Han är kass! Jag äger inget tv-spel alls men ändå slår man skiten ur han...vet ni min glädje då? Mooohahahhahahahaha...BIG time! Jag får väl erkänna att han är hyffsad (vad skit jag kommer få för detta). Men jag glömde...raden är ju osynlig ;)

Det känns lite underligt att inte komma hem till nån som lagar mat och delar på en chipspåse. Det är lite tomt efter Peter Pan =(  Ingen jag kan sätta naglarna i eller bita i armen..tomt nu.....hm.......just me. Hur roligt är det att busa med katten? Näe precis!!!!!!! Men inatt när man inte kunde sova så lekte vi lite "Svenska för nybörjare"....jag måste säga att mina bröder är ruskigt säkra på att härma dessa! Jag börjar få lite kläm på det...;)




Take care


//Jessica



Kommentera inlägget här :