Spelningar

publicerat i Nöje



Det ska bli ett rent nöje att få gå på spelningar nästa år! Länge har jag velat se Thåström och han kommer till Nöjesfabriken nästa år, skitställe så sett men att få se han LIVE kommer jag falla i trans. Nu har jag missat honom så många gånger så istället för att gegga runt på Arvika festivalen nästa år så blir det på Nöjes och det ska bli så jävla bra!

Sen ska jag bli bjuden på Anna Ternheim av my dear friend Gräsberg i feb. En för mig en ny stjärna som jag gillar väldigt mycket. En speciell artist, mystisk och hon får en att lyssna på hennes låtar. Underbar är hon! Vill ni hänga med? =P

Kraaam


//Jessica



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Susanne:

Det ska bli så jäkla kul!!! Har längtat efter honom!! Då får det bli premiär barnvakt för mio :P Puss!

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

Vi ska rocka så loss du du vet inte gumman!!!!! =D

Kommentera inlägget här :