Julbordet 2008

publicerat i Nöje


Årets julbord var helt klart riktigt bra! Julbordet med massvis med läckerheter var en fröjd för ögat. Jag  slängde på ett redigt lass med lax, sill, potatis, ägg och rostbiff mm. Jag är inte så förtjust i julskinka, vill ha så tunna skivor och det existerar inte på ett julbord. Jag är heller inte så stor i maten och gillar inte den varma maten så mycket heller, prinskorv om jag skulle välja. Mina favvo grabbar "Starboys" var kvällens nöjesmaskiner. Ni kanske inte vet vilka det är, mest lokala kändisar som är riktigt grymma! Jag har sett dom några gånger och har lika roligt åt dem varje gång.

Innan julbordet som hölls på Blue Moon Bar så satt vi och förfestade på jobbet. Jag och Zizzi hade jobbat men vi var redo vid 16 när de andra klev innanför dörren. Tiden går alltid så fort, ju roligare man har desto snabbare ska man ge sig iväg, eller nått (!). En färgsprakande show fick vi avnjuta. Artister som Markolio, Lillie & Sussie, Boney M mfl gjorde ett välförtjänat uppträdande. Det var hett i lokalen! Det var tid för en återkommande musiktävling som jag och Ylva ställde upp på. Jag var ju med förra året ni som varit med ett tag. Jag kom inte lika långt i år men shit vad skoj det var.

Det blev lite fest efter showen och vi gick strax innan stängning. Det som skedde på Månen, stannar på Månen =P
Joooruuuu...jag hade skitkul som vanligt...så tack mina arbetskamrater för en super lyckad kväll =D



Kraaaam


//Jessica



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Världens bästa lillsyrra! ;D:

Jag måste ju medge syster att du alltid är lika vacker, och jag är glad att du är min syster! =)

Kommentera inlägget här :