-Bild-

publicerat i Modellbilder


God morgon!



Min ögon make-up på denna bild är så snygg tycker jag. Är hyffsat nöjd över resultatet då man har pillat själv med bilden...det tar sig...

Fy i attans så trött jag är! Jag skulle behöva ha tändstickor för att hålla upp ögonlocken med idag...gäsp. Jag är inte direkt van att stiga upp ur bingen så här tidigt men idag har jag massa planer. Om en liten stund ska jag ner till stan och hjälpa min arbetskamrat med julkläder tills imörn (kanske även spana lite till mig själv). Sen så har jag en dejt med Millimus och det ska bli mycket roligt att se henne och hennes STORA mage =D Men helst skulle jag vilja somna om och sova tills jag vaknade igen. Vad gör man inte för sina vänner! Aldrig någon som tänker på mig =P Inatt skar jag mig i fingret när jag skulle skära lök, fan vad ont det gör idag...precis under nagelbandet och hur snyggt är det på en skala! Det är inget vackert finger, så typiskt mig oxå! Det smälter väl samman när jag får på det röda nagellacket =P

Ha en super dag....(gäsp)!


//Jessica



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ernest:

ruskigt fin bild!

2:a kommentar, skriven , av Susanne:

Ta inte bommull på bara ;)

Kommentera inlägget här :