Blandat Babbel

publicerat i Allmänt


Tiden flög iväg på jobbet idag, tackar tackar! Jag har nyss kommit hem. Jag var förbi Gräsberg efter jobbet och spanade lite fotboll, halvtråkig match. Så snart är det duschen för kvällens bravader vad det nu blir, inte ett smack planerat men nått skoj blir det allt. Vinterdäcken får vänta ;) Jag jobbar alla dagar till på torsdag sen på fredag är det begravning för älskade Bosse i Mora. Det kommer bli så fruktansvärt jobbigt. Jag bävar lite för det =( Jag räknade lite på det hur många begravningar jag varit på och kom fram till att det blir min 11:e begravning och då har jag säkert glömt nån! Det känns bara som alla dör ifrån mig. Bökigt och jobbigt. Men men....the show must go on....

I torsdags blev det lite student torsdag med Peak! Det var evigheter sen sist vi slog klackarna i taket. Det var riktigt trevligt att skaka fläsket  som har ökat med hela 5 kg! Mer av de goda...hahahaha ;) Vinterhullet är åter på plats, jag får skylla mig själv då jag tydligen hade önskat det i ett tidigare inlägg...hihihihi! Brösten har återigen blivit större...and I kind a like it...a lot! Me love booooobs =D

Antagligen imörn så ska jag fixa ite bilder på mina hemska frisyrer jag har haft genom tiderna =P Ni får lova att inte skratta! Hahaha...men...jag kan villigt erkänna att de är hemska och fula så egentligen så gör det inget OM (ni gör det) ni skrattar åt det, det bjussar jag på *LOL*. Sån är jag!

En liten förhandsvisning....


Jag efter jag hade rakat av mig håret och det växt ut lite....21 år gammal...och 25 kg tyngre...hehehehe

Kul att ni får skratta! Jag skrattar med...hahahahhahahaha! Det var läääääänge sen ;) Jag ser ut som en tant! Men så är det! Var det inte duschen som väntade? Måste gå...men...

...ha en grym lördag så hörs vi =D

Löve


//Jessica



Kommentera inlägget här :