1/2-08

publicerat i Dagbok


Heeeej!

Jessica har otur...otur igen...mer otur =/
Förutom att jag fick en spricka i bilrutan precis över synfältet och att avgasröret på bilen är paj och fick körförbud på bilen idag så är inte det hela världen. Det är meningen och jag antar att när allt är halv jobbigt så har det en tedens att bara bli värre. Ett litet test i livet som jag kommer klara av med bravur! Men jag är inte längre ledsen över det, allt kommer att ordna sig, det gör det alltid! Jag får inte köra bilen så mycket och jag har besiktningstid den 14:e feb och då får jag väl smällen att det är ännu mera fel på skrutt bilen. Jaja, jag är så van med sånna här saker nu. Tänk possitivt =)

Jag har haft en del att göra under några dagar. Jag har äntligen fått en tid hos barnmorskan, en väldigt lättnad. Jobbat en del och försökt teckna ner lite skisser till skolan. Innerligt skönt att ha något att pyssla med och jag får jobba denna helgen med....wonderful! Jag har rensat mitt kylskåp och fyllt upp det igen med ny mat.
Nu är jag inne på dag 2 då jag äter regelbundet, är faktiskt stolt över mig själv. Jag klämmer i mig frukost fast det är mindre gott. STORT kliv må jag säga. Jag håller igång med träningen och känner mig nöjd. Jag har gett mig faan på ett bra liv nu och det är bara upp till mig att göra nått åt saken. Jag är på go väg nu och jag ska lyckas med detta. Jag har kollat upp lite dansskolor  för jag vill så gärna börja dansa! Det jag mest vill dansa är cha-cha för jag tycker det är en väldigt snygg och sexig dans, vill lära mig! En tid så har jag funderat på att ta Yoga lektioner för att få ro i själen. Men jag tyckte det var lite väl dyrt och det är tråkigt. Jag får skaffa en yoga DVD istället och utöva det hemma, billigt och bra!

När jag sitter här och tänker efter, så mår jag faktiskt bra! Det är så mycket skoj som händer i livet nu och min framtid verkar lysande *fniss* ;)

Nu ska jag sätta på en kanna kaffe och snacka träning och hälsa med Anders.

Haaa duuu!

/Jessica *Go å gla prick*

Kommentera inlägget här :