19/2-08

publicerat i Dagbok


Tjenixen!

Jag har varit jätte duktig idag =D Jag tog mig en redig promenad från stan tidigare idag! Det tog mig nästan en timme och vädret var lite dåligt men super skönt att traska runt och få en stor dos av frisk luft. Tänk om jag börjar tycka om att gå på promenader! Det blir isåfall ett stort kors i taket det! Känner mig mycket duktig och det känns i rump musklerna att man gått i två dagar, nice! Vad händer idag då? Hm...inte speciellt mycket tro jag =/ Jag har sportlov, låter lite löjligt när man 26 år men skönt att slippa tänka på skolan på en hel vecka =D
Jag borde hämta ut mina varor jag beställde men är inte jätte sugen på det just nu. Annars brukar jag hämta sånt direkt och jag brukar vara som ett barn på julafton, men inte idag inte. Jag funderar istället på att fixa mina naglar innan de går av av sig själv, de är väldigt långa nu. JAAA, en skönhets kväll skulle ju inte skada. Gud så skönt! Japp...då vet jag vad jag ska roa mig med idag...ta hand om mig själv, visst låter det bra?

Ha en skön eftermiddag!

/Jessica


Kommentera inlägget här :