27/2-08

publicerat i Allmänt


Förmiddag

Igår fixade jag lite saker som jag var tvungen att göra. Jag städade lyan, bara skura som återstår. Gjorde även rent toaletten och badkaret...det var inte den mest trevligaste platsen *Urk* Jag stor handlade massa krubb oxå så nu är det bara att käka på! Skolan och ansökningen ska jag göra idag hade jag tänkt mig. Man kan ju inte göra allt på en gång ju!

Ska antagligen in till stan sen och ta en fika med Anders, då är det inte alls långt til gymmet och det skulle vara riktigt nice att köra ett hårt pass så man känner att man lever! Sen så ska vi hitta insperation till hans vardagsrum oxå som jag lovat att hjälpa till med. Har en och annan ide för rummet och det skulle kunna bli skit snyggt! Jag vart så glad för Zizzis skull häromdagen. Hon fick lägenheten hon budade på så nu får jag inreda den med! Eller ja, hjälpa till och det är svin skoj oxå, då kanske hon får turkost ;) Jag vill ha turkost i mitt vardagsrum, tycker det är svin snyggt!

Avbokade tiden hos frisören idag med, känns tråkigt att inte sätta i håret men det får bli senare. Jag får prioritera andra saker denna månad, som skit bilen som bara kostar en jävla massa pengar! Fast Anders tycker jag passade bättre i kort hår så jag får väl lita på han ;) Det är rätt skönt att slippa tovar och fästena och kunna tvätta håret utan problem. En skönhet klär i allt sägs det ju ;)

Duscha, käka lunch och dra till stan!

Hej så länge!!!

/Jessica


Kommentera inlägget här :