Arg

publicerat i Dagbok


Faan vad jävla irreterande dag och kväll! Inte ett jävla piss går som jag vill, hur kan det vara möjligt igentligen? Kan det aldrig komma en riktigt bra dag då allt är frid och fröjd? Jävla kuk blogg som har sitt eget liv och inte gör som jag vill och dessa förbaskade html koderna som inte stämmer eller visar det den ska visa! Jag kommer aldrig få en snygg blogg om det ska fortsätta såhär...fuck fuck fuck! Brist på tålamod och fruktansvärt lätt irreterad så jäkla tur att ingen finns här nu! Arg som faan! Pest är bara förnamnet. Jag är en klimakterikossa och det är bara mitt förnamn! Blääääää

Hej!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Wysteriia:

Inte bra o vara arg ;D

Synd att du missade träffen, det var verkligen roligt! Men det kommer väl fler tillfällen :)

Kommentera inlägget här :