Black and white

publicerat i





image74


Då man har fastnat lite för det svart/vita fenomenet så visar jag här några av mina absoluta favoriter!
Mina kära skokartonger får man aldrig för mycket av! Satt en hel kväll och slog in 34 st i presentpapper men har lika många kvar att pyssla ihop...suck! Jag är en riktig skofanatiker =) Jag fastnade för papprena då ena är enkelt grafiskt och de andra mer lekfullt med böljande former.
De är såå fina i min hall!
För några år sedan började jag sammla på Fillippa K. muggar och ärligt talat så finns de inga bättre muggar att dricka kaffe ur. De är lagom tjocka och de passar handen suveränt. Formgivningen är en klass för sig och alltid inspererande mönster som man inte tröttnar på. Jag har än så länge 8 st i min ägo och ska ha ALLA mönster som finns. Finns inga bättre muggar än dom! Bra investering! Jag älskar dom!

Puss på er alla!

/Jessica



Kommentera inlägget här :