Det är bra!

publicerat i Dagbok


Hahahaha! Jag beställde en rosa body som jag fick på posten idag, och till min förvåning så var det string på den! Det stod aldrig i beskrivningen på nätet! Jag provade den och fick mig ett redigt gott skratt, 80-talets träningsbody verkligen! Men den var snygg och skall avändas inom en snar framtid, dock ej på gymmet måste jag tillägga!
Jag har helt fastnat i body träsket. Jag använde mycket sånt när jag var yngre så det är skoj att det kommer tillbaka.
Jag har väl 4 st nu och använder dom flitigt, man får en super kvinnlig siluett =D

Jag har så himla mycket att göra igentligen men att få tummen ur är en mer knivig sak. Jag borde göra arbeten till skolan, betala mina hemska räkningar, fixa delar till skrutt bilen, söka ett jobb jag verkligen vill ha, städa min lortiga lägehet, göra rent badkaret på massa hår, träna och köpa hem lite mat. Bökigt värre!

Istället för att ta tag i sakerna sitter jag och knopar ihop muor och fotografer till helgen och fixar ihop sista bitarna i klädesväg för inbokade fotosessioner. Det är mycket roligare än att göra ovanstående! Det ska bli fett kul att träffa så mycket nya männsikor och jag hoppas att jag får skit skoj på träffen! Mina sessioner som skall göras skiljer sig enormt mycket. Spännande att få freaka ut sig lite =D En salig blandning av bilder kommer det bli.

Nu vet jag inte hur många koppar kaffe jag druckit, kaske sådär 6 koppar skulle jag tippa på. Kommer väl snart att må illa av allt koffein och tom i magen på det oxå...not good! Katten Adela har börjat löpa oxå, sicken tur att jag har p-piller till henne men hennes jäkla gnäll kunde jag väl ändå få slippa!

Jag vill flytta oxå! Börjar bli lite småtrött på lyan nu. Jag tror jag skulle behöva en nystart med allt. Nytt jobb, ny pojkvän, ny lya och nya drömmar. Men, inget av det har jag...men gla får jag väl ändå vara åt att jag är frisk...kanske inte i huvudet men annars så...hahaha! Jag är inte lika svullen i magen längre, jag börjar återfå formen och det säger jag bara...THANK GUD! Måste säga att jag älskade mina bröst under tiden jag var på tjocken. De var fasta och stenhårda som silikon pattar och stora vart dom med, de var grymt fina! Nu börjar de gå tillbaka och de ömmar inte mycket nu men former och spänsten är kvar, gillert! I love my boobies!

Jag är nog väldigt glad idag! Det känns toppen med det mesta fast det är pissväder ute och lite halvdepprimerat med utgifter och så, skönt att få känna sig glad över livet =D Jessica is back, starkare än nånsin!

Tjoflöjt!

/Jessica


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av fanny:

hej!! var köpte du den där rosa bodyn?? jag letar efter en till en 80-talsfest jag ska på, tänkte köra på gympastilen och det låter ju som att den du hittat hade blivit perfekt med ett par leggings! tack på förhand!

Kommentera inlägget här :