Måndag

publicerat i Allmänt


Hellu helluu!

Då är denna dagen snart över. Måndagar brukar inte vara så roliga. Trot eller ej så gick jag upp vid 8 idag och jag vaknade innan klockan ringde. Jag ska försöka kliva upp tidigare på dagarna så jag hinner med mer och skippa dessa nätter! Drack i vanlig ordning mitt morgon kaffe och läste dagens nyheter innan det bar av ut i vårvädret med Suss och Liam. Vi fikade lite vid parken och pratade lite vad som skett den senaste tiden. Hon har allt fått en fin mage min gumma, hon är alltid lika vacker gravid =D Du är så gooo!
Sen vart det en låååång promenad för min del. Då jag är tok fattig och har ingen soppa i bilen så får man motionera det man kan, gratis. Jag gick i rask takt nästan en halv mil och det var sånt härligt väder att det var lite tråkigt att gå hem fast jag var rätt sleten. Jag tok ut mitt löshår idag också, helt underbart att slippa fästena =D och mitt vanliga hår har växt som tusan! Nu har jag nästan page..hihihi.
Jag bokade även in en session med Christer på torsdag för jag vill bli fotad i mitt korta hår då jag fått en liten ide som jag klurat på en längre tid. Då passar det inte med långt hår. Vanligtvis brukar det inte bli någon hel session som man kan lägga upp på MB men det struntar jag i, fotas inte bara för att lägga upp på den sidan. Jag har ju min hemsida jag behöver förnya en aning och min hemsida känns mer viktigt för mig. Jag har plockat ut lite bilder sen plåtningen från Plaza oxå, de kan bli hyffsat bra skulle jag kunna tro. En salig blandning. Träning ger färdighet ;) Inom några dagar kommer jag följa ett strikt mat chema och en anpassad träningsform för att komma iform igen. Jag tar hjälp av min nyfunna vän Anders som har STOR erfarenhet av träning och kost. Han blev svensk mästare i Fitness 2006 och vilken jävla kropp sen alltså, imponerande! Det är lovande för mig och en sporre att uppnå det jag vill med min träning och kost. Jag kämpar allt på!
Nu ska jag gotta mig framför tv:n med att skala räkor och äta lite lax, mums! Jag får nog ta och dela det med min knäppa katt oxå, vi får mysa ihop =D

Pöss Pöss på ER!

//Jessica


Kommentera inlägget här :