Spontan plåtning

publicerat i Modellbilder


Igår var jag på en spontan plåtning på Plaza Hotel! Det var en fotograf som hade fått återbud i sista sekund och han frågade mig om jag ville ställa upp, åh visst ville jag det! Vi fixade det mesta inom loppet av 2 timmar. Fick tag på en MUA och my dear friend Marie hjälpte mig med håret, det var så stressigt! Fotografen-Jimmy fixade korsetten och tillbehör och rusade iväg till Plaza. Det vart en sen plåtning, vi började vid 22 och jag var hemma strax efter 01.30 *Gäsp* Det blev kanske inga super bilder han ville mest prova sin nya kamera och det strulade lite med ljus ect men nått guldkorn blir det nog kan jag tro =) Rolig kväll vart det iallafall...hahaha! Slänger väl upp nån bild eller två sen och jag fick ett par trosor på köpet ;)

Nu börjar jag komma igång igen med fotandet och det är svin kul! Har en och annan bokade sessioner i Stockholm i början av mars och innan det är det Tranås som gäller då det är fototräff, denna gången kommer det bli så jäkla roligt! Så mycket folk som kommer komma...jippi! Det rullar på nu!

Hej svejs!

/Jessica


Kommentera inlägget här :