Trött, hängig ont i magen

publicerat i Dagbok


Gäsp...jag är så trött nuförtiden och har varit lite hängig den senaste tiden också. Jag tror inte att jag börjar bli sjuk utan att det beror på andra saker. Inatt vaknade jag flera gånger och hade sånna värkar i magen. Direkt jag snuddade vid magen ilade det till och magen var uppblåst som en stor ballong. Hård och öm och hur jag än låg så gjorde det jätte ont =( Idag är magen lite bättre men långt ifrån bra, jag oroar mig för vad det kan vara, missfall? Ja jag vet inte men smärtan är enorm. Det känns som man är bakfull idag, så trött och hängig och så känner jag mig lite nerstämd. Känner mig som en zombie. På måndag ska jag till läkaren och undersökas och se vilket alternativ som passar mig bäst. Känns väldigt tråkigt och tragiskt att behöva gå igenom det här som man alltid har drömt om. Det påverkar mig nog mer än vad jag tror, jag försöker inte tänka så mycket på det heller, det skulle nog bara göra mig mer ledsen än vad jag redan är över det. Jag skulle vara den mest lyckligaste tjejen på jorden om det hade varit med den rätte, då hade jag inte tvekat en sekund på att behålla det som håller på att växa i magen. Jag vill så gärna ha barn och det är mer påtagligt nu än vad det nånsin varit. Jag har haft tron på att jag aldrig skulle kunna bli gravid, jag har istället varit inställt på att adoptera sen många år tillbaka. Och nu, vipps så vart jag gravid mot alla odds. Underlig känsla. Jag vet inte riktigt om jag förstår det än, jag gravid? Visst är jag gravid alltid! Ja, nu vet jag att jag kan bli befruktad och det är lite plåster på såren iallafall. Eller ett glädjebesked =)

Inget roligta att skriva om det =/

Ha en trevlig kväll!

/Jessica



Kommentera inlägget här :