Uppmuntrad

publicerat i Dagbok


Go kväll!

Det finns vissa männsikor som man uppskattar komplimanger av, som man tar till sig. Det blir ett så enormt uppmuntrande och hjärtat ler till max. Man sitter och fån ler och bara "Åh vad go han är"! Jag blir alltid så himla glad när jag pratar med han, vi har en rolig kontakt och gärna driver med varandra. Ikväll var en sån kväll. Att några få ord kan få en på ett helt annat sinnes stadie är otroligt för mig. Jag uppskattar hans ärlighet och han är en av de mysigaste männsikorna jag träffat =) Kram i massor till dig!

Urklipp från msn:

Han:

Det finns dom som gör sig otroligt vackra på bild och så de som är ännu vackrare i verkligheten,

och du tillhör den senare kategorin vilket är mkt bättre!


Jag:

Mjo...skumt igentligen att du skrev det. Diskuterade med en kompis om att vissa ser sjukt bra ut på bild men inte i verkligheten och sen motsattsen. Vi kom båda fram till att jag ser bättre ut i verkliga livet än på bild...hihi


Han:


aha...men för den delen så gör du dig inte dålig på bild. Tvärtom. Men det finns många på mb t.ex som är jättevackra på bild och sen när man hämtar dom på bussen blir man nästan chockad över hur de ser ut egentligen

Han:

Och du är både vacker, hemsk sexig och intelligent. Det är på tiden att du börjar att inse det nu.

Hur jäkla rart och gulligt är inte det på en skala? Jo men visst att jag har hyffsat bra självförtroende men sånt här stärker en verkligen och ja, han har helt rätt också, jag är vacker, sexig och intelligent! Jag är ibland egenkär...men jag gillert ;) *ironi*

En trudelutt, ni som inte hört den, lyssna på den, så jäkla rolig!

Är det så här det känns när man står ensam på toppen av berget?
Och försöker ta reda på varför
Det är inte lätt att va ödmjuk, för den som är felfri som jag!
Jag längtar så hem till min spegel, för jag blir vackrare för varje dag
Åh alla som ser mig vill ha mig, jag är en sjutusan till tjej
Det är inte lätt att va ödmjuk, jag försöker så mycket jag kan!!!!

Min kille ha stuckit ifrån mig, han klarar väl inte att slåss
Med alla som springer och skriker, och bultar på dörren förstås
Men säg mig vad jag ska med man till, jag har ju mig själv och mår bra
Åh ska ni va ärliga killar, det är bara min  kropp ni vill ha

Åh det är inte lätt att vara ödmjuk, för den som är felfri som jag!
Jag längtar så hem till min spegel, för jag blir vackrare för varje dag.
Åh alla som ser ser mig vill ha mig, jag är en sjutusan till tjej
Det är inte lätt att vara ödmjuk, jag försöker så mycket jag kan!!!

Av: Mats Rådberg & Rankarna

Mors!

/Jessica




Kommentera inlägget här :