God fortsättning allesammans

publicerat i Nöje
Jag ringde in det nya året till tonerna av The final countdown! Det har blivit lite av en tradition för mig.
Jag spenderade kvällen hemma hos Ljunggren & Ylva, vi var ett gäng med vänner. Jag snackade engelska hela kvällen för det var två män som kom från Australien som inte förstod svenska så bra. Kul att prata fast det mesta lät enligt mig skit dåligt! Men men, de förstod mig iallafall =)När jag ser tillbaka på kvällen var nog det roligaste att käre Igge och underbara Zizzi blev ett par, säkerligen runt 12-slaget! Nu har Zizzi lämnat singel livet och lämnat mig ur sticket...hahahaha! Nerå...så illa är det inte. Jag tycker det är skit skoj att de fick upp ögonen för varandra, tummen upp för er båda, me like =) Pöss på er!

image41
 Sååå sööööta då! Zizzi & Igge 2008-01-01

Lite bilder från nyår...

image42

Sayran och Marcus

image43

Ylva och hennes pöjk Ljunggren (Jimmy)

image44

Marus, Gräso och lilla Sayran

image45

Jag fastnade på ett kort oxå!

Jag önskar mig själv och alla ni andra att 2008 kommer bli det bästa året någonsin!

Kraaaaam på er

Haaa duu

/Jessica

Kommentera inlägget här :