This is my week

publicerat i Allmänt

Förra veckan aktiverade jag mig mer än vanligt. Jag simmade och fy faan vad det var jobbigt! Jag hade sån extreme träningsvärk dagen efter i armarna...så trevligt. Jag blev lite peppad av att komma igång igen och dagen efter styrketränade jag oxå. Jessica kände sig så duktig! Härligt att ha börjat, lite smått iallafall.
Onsdagen var jag ute med Emil och käkade middag på Harrys. Han hade precis kommit hem från Östersund efter alla dessa lediga dagar under julen, skoj att tjata lite med han.
Kommer inte ihåg vilken dag men jag har för mig att det var i fredags jag hjälpte Millas pappa med lite Homestyling inför kommande fotografering med mäklaren. Det fanns inte så mycket att göra men med lite småkrafs från mig så vart det lite finare och mysigare iallafall =)
Lördagen spenderade jag hemma hos Zizzi. Hon hade lite kalas för att hon fyllt år och hon bjöd oss brudar på en super god smörgåstårta med vin och öl. Mycket trevligt! På kvällskvisten bar det ut på krogen och första anhalten  vart självklart Harrys. Det var väldigt skumt folk där och medelålder lär ha legat på drygt 45 eller nått! Näe, det var inge skoj så vi gick vidare till Blue moon bar där det var betydligt mycket roligare. Jag och Zizzi fastnade vid hårdrocksbaren och jag önskade i smyg en låt för henne. När det kom på dansade vi för fullt och vi headbangade för fulla muggar! Det kan inte sett riktigt klokt ut med skoj var det. Jag sov över hos Zizzi och hon hade lite smått ont i nacken dagen efter. Åkte hem till mamma från Zizzi och tjötade lite med henne.
Sen bar det av mot käre Suss och det var rena kalaset när jag kom. Fullt hus med barn och gravida tjejer, jag var den enda som inte hade barn, lite sorgligt när man tänker efter. Har varken pojkvän eller barn medans mina vänner är fullt upp med de barn de har och de kommande små liven. Jag är så glad för deras skull så!
Min tid med pojkvän och förhoppningsvis barn kommer väl det med, det får ta den tid det tar. Jag jobbade i lördags med och vilken hemsk dryg dag det var. Tiden stod stilla mest hela tiden. Fy vad det var tråkigt.
Så om man bortser från alla samtal med Johan och dess bråk vi haft så har jag haft en bra vecka ändå =)

Haa duu

/Jessica

Kommentera inlägget här :