Uppdatering

publicerat i Allmänt

Jag har jobbat en  hel del nu och det kommer ge extra klirr i kassan, man är ju en fattig student så allt man kan få tar man emot med glädje =) Då jag jobbade i helgen så var det inte mycket över till nöjen. Men, jag kom ut och käkade middag på lördagen iallafall och det smakade super gott. Jag var på Munken i stan och de har grillbuffe fredagar och lördagar och jag käkade som bara den, blev extremt mätt! Jag fick ändå i mig blåbärspaj till efterrätt =) Mums mums!
Jag fotades i några timmar i lördags och det blev hyffsade bilder...se om jag slänger upp nån/några här senare. Det vart lite "sängkammar bilder".

Förra veckan vart det ingen träning alls, buuuhuuu! Mest jobb som sagt. Men igår tog jag mig i kragen och gick iväg och styrketränade och det känns i varenda muskel idag, super gött! Imörn är jag på det igen, man känner sig mycket piggare och att man gör nått bra för hälsan. Jag måste köpa nya träningskläder!!!
Mina jag har nu är för tok för stora och groteska och en ny sport bh skulle vara trevligt att ha. Funderar på att spana runt lite i sport affärer och på nätet om jag hittar nått skoj.

Nu är det inte långt kvar till Svenska Rallyt! Funderar, eller ska lägga ut en annons på min lägenhet för uthyrning under dagarna rallyt pågår. Jag har gjort det en gång förut så jag hoppas på att nån vill ha den igen. Extra pengar...NICE! Själv så ska jag försöka gå nån dag på det för det är skit skoj att träffa så mycket folk från alla länder. Min engelska behöver lite träning också.

I några dagar nu har jag surfat runt på massor av bloggar för att få lite insperation till min egen. Vissa bloggar är ju hur proffsiga som helst medans andra, min inräknad skit fula! Jag har ett litet hum på vad jag vill ha, ska bara ha orken att göra det med. Kunskap är ju en fördel. Jag lärde mig iallafall hur jag ska lägga samman bilder till en bild och en vit balgrund ska jag ha, det vet ja! Mmm...nått bra blir det väl, antar jag.

Näe...ska nog ta och slappa, har haft magont i flera dagar nu =(

Haaa duuu!

/Jessica

Kommentera inlägget här :