-Ny bild-

publicerat i Modellbilder


God morgon!

Solen är åter tillbaka och en annan ska iväg och jobba =/ Hur surt är inte det då? Det kommer inte bli en bränna på bleka kroppen i år heller, som om jag trodde på det inerst inne, noooo! På fredag ska jag äntligen klippa mig och det ska bli enormt gött att få bort det sletna i håret så blir jag en pudding på Maiden på lördag ;) Jag har oxå täckt mina gråa hårstrån och nu är jag åter svart i håret, trivs riktigt bra med den färgen. Bara tre dagar kvar till Maiden, jippi! Det blir att stiga upp i gryningen, vi ska väl åka runt 5 på morgonen har jag hört! Jag som är extremt morgontrött! Vi får se hur det går ;)

                   
En ny gammal bild som jag fixade iordning, är hyffsat nöjd med den =P
Nu har jag bara 3 kvar att pilla med *pust*.
Vad händer hos er idag? Jag hoppas att ni tar vara på denna super härliga dag och njuter av solen!

Vi hörs senare =D

Löve

//Jessica



Kommentera inlägget här :