15/7-08

publicerat i Dagbok


Dagen började med att sitta och ringa till min läkare. Jag har haft extrema problem med min mage i snart 1 månad och jag är uppblåst så det ser ut som jag vore gravid. Jag har haft yrsel och då och då kallsvettas jag och kan må illa. Tills slut fick jag en tid idag och blev undersökt. Det var inga allvarliga fel och jag fick lite medicin och tog en rad med prover som jag ska ringa senare i veckan och få svar på. Efter det tog jag en fika hemma hos mamma och käkade massa smörgårs med leverpastej och gurka =D Tog mig i kragen idag och började städa min lya. Jag är så jävla trött på katthår! Jag kom inte så långt innan Milla kom över och hade handlat massa ingridienser till TACO! Idag slapp jag göra äggröra ;) Käkade alldeles för mycket och vi degade rätt bra i soffan, så skönt.  Nu har hon dragit och jag ska stänga ner burken för idag, är lite sleten måste jag medge och så jobbar jag tidigt imörn =/ *gäsp*
Dagen har rusat iväg och det slog mig att det snart blir höst och sommaren har inte ens kommit igång, riktigt tragiskt!

Näe...gäsp...natti natti...

//Jessica



Kommentera inlägget här :