Foppisar

publicerat i


Haha...läste precis i Aftonbladet att de ska komma foppisar med klack! Jag som sagt att de borde göra sånna med klack och vips så ser man att det är på väg. Jag har inte tyckt att foppisar är speciellt snygga men ack så sköna! Förra året köpte jag mig ett par svarta ballerina, lite mer kvinnliga och inte lika bigga och klumpiga som de vanliga är.


Jag kan säga att jag är nådigt trött på foppa tofflorna! Dagligen man får höra...Har ni foppa tofflor? Hur mycket tar ni för dem? Vilka färger och storlekar har ni? Såååå tröttsamt! Inte tala om dessa små pinsen som man sätter i hålen. Det tar evigheter för personerna i kassan att välja ut, kan förstå till en viss del då vi har mängder med olika motiv, de är rätt så söta med men stå inte där i en evighet, så tråkigt för en annan som bara väntar på att få ta betalt och ta nästa kund.

Jag tror att foppisar med klack kommer sälja bra, de är snyggare än de vanliga iallafall!

//Jessica*Trött på foppisar*


Kommentera inlägget här :