Glass i stora lass!

publicerat i Allmänt




   
     

Finns det något bättre än glass på sommaren? Nyligen har jag suttit och smockat i mig en hel Carte Dór alldeles själv! Jag mumsade i mig smaken Stracciatella och den var super duper god! Det var mycket länge sedan jag vräkte i mig så mycket glass och trodde jag skulle kunna hejda mig denna gång, men ärligt talat så har jag aldrig lyckats förut =D Jag är ett riktigt glassmonster och LÄTT att jag kan äta 2 liter glass utan problem, gjort det många många gånger förut.  Dessvärre blir man sådär vidrigt äckelmätt efteråt men under tiden är det gudomligt gott.  Jag saknar dock trippel glassen från Carte Dór som är den allra godaste, innehåller vit, mörk och vanlig choklad och riven choklad över. Kom tillbaka!

Ät mer glass fölk!

Haa duu!


//Jessica



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jocke:

Stracciatella är inte så dumt :) och äckelmätt på glass är ju sååååå syndigt behagligt! Heja frosseriet!!

Kommentera inlägget här :