jaha

publicerat i Allmänt


God dag!

Jag klantade mig rätt bra imorse, så typiskt mig. Jag trodde jag började 10 men i själva verket började jag 13 så jag var på jobbet fast jag inte skulle jobba på den tiden! Ååhhh vad bökigt, jag som var så jäkla trött imorse med. Tur att bossen är så härlig och tog mina timmar på eftermiddagen så jag blev ledig idag istället och jobbar igen timmarna imorgon =D Kändes så tråkigt att åka tillbaka till jobbet igen. Jag åkte istället hem till Zizzi och hjälpte henne med att få in hennes nya soffa hon köpt, det gick inte helt smärtfritt =P Hennes far fick skruva loss armstöden så den nätt och jämt kom upp! Har fått lite ångest när jag själv ska få ut min stora soffa!

Om några timmar ska jag på lägenhetsvisning igen. Det är en större lägenhet denna gång men jag har inte en blekaste hur den ser ut då det är genom en kompis. Håll tummarna för mig nu att den är bra!!! Vill bort från den jag har!

Nu är det dax att sätta fart att plocka lite igen!

Skriver sen hur visningen var!

Löve

//Jessica



Kommentera inlägget här :