27/6-08

publicerat i Allmänt


Host host och harkel!

Det känns som det aldrig blir bättre. Jag fick knappt sova något inatt för min hosta. Jag måste dessutom åka ner till stan idag och fixa papper till försäkringskassan =/ Det känns mindre lockande. Inget Göteborg i helgen heller, känns inte bra att vara där när man är krasslig. Om det känns bättre imorgon är jag inbjuden på modevisning där Change ska visa underkläder. Jag pratade lite med tjejen som är så go på Change och hon tyckte jag skulle passa att gå modevisning till hösten. Det skulle vara nått det ;) Det skulle vara skit skoj, jag hade så jävla kul när jag gick visning för Kondomeriet på Erotikmässan förra året, eller var det i början av detta året, jag kommer inte ihåg. Det ger en en sådan kick! Jag ska in till Change idag och prova bikinin igen, den är så snygg, det är lika bra att passa på när man är i stan.

Slänga sig i duschen och försöka piggna till =/
Jag gillar inte att vara sjuk =/

Have a nice day!

//Jessica


Kommentera inlägget här :