Kusligt

publicerat i Dagbok


Sov extremt kasst inatt. När jag vaknade kändes det som jag inte ens hade somnat in riktigt. Jag hade en otrevlig dröm inatt oxå. Jag drömde om Johan och det var ingen possitiv dröm. Jag kan fortfarande höra hans dotters röst eka att hon saknar mig och min familj. Jag vaknade upp och var rädd för drömmen. Jag vet inte om jag hade somnat in eller inte, det kändes inte så. Hjärtat bultade och det kändes så riktigt allt. Det var som dom kom in i min lya och bara stod där, tittade på mig. Som om allt var mitt fel att vi inte längre är ihop. Det var som nått spöke var i sovrummet och upprepade deras röster. Det var kusligt och jag hade svårt att somna om efter det. Otäckt är bara förnamnet. Jag kan inte förklara drömmen, kan endast säga hur jag kände. På ett underligt sätt så är jag stressad inombords idag. Kan inte koncentrera mig och det gör ont men kan inte förklara varför. Jag vet bara inte, är det en gnutta ångest som smyger sig på igen? Fy vad jobbig dröm. Kusligt värre.

//Jessica



Kommentera inlägget här :