Midsommar

publicerat i Allmänt


God dagens!

Torsdag idag, imorgon är det midsommar =D
Om en stund ska jag åka ner till Göteborg och stanna över natten innan det bär av hem till Mägdi imorgon.
Det var flera år sedan jag träffade henne. Hon har varit en gris och bott i Austrailen i 2 år din peck!
Men nu ska vi umgås lite och ha det mysigt under helgen =D Vi ska fira midsommar hemma hos nån vän till henne på Orust och det blir lite folk. Det ska bli skoj att se lite nya ansikten. Jag längtar efter sill och potatis! Mums vad det är gott!
Det kommer vara minimalt med bloggande under helgen då inte Mägdi har dator. Men så får det bli. Då blir det massa läsning sen när jag är hemma igen och har säkert massa skoj att skriva om! Det kommer bli så jävla roligt! Längtar!


            

Vad ska du göra på midsommar?

Packa vore ju faktiskt bra....hahaha...sega jag

//Jessica



     
                                      

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av benita:

Nej, jag förstår det. Sverige spelade alls bra igår. tyvärr!

Kommentera inlägget här :