Nationaldagen

publicerat i Allmänt


Idag firas Sveriges nationaldag! Inte för jag kommer flagga speciellt mycket idag men jag ska allt ta mig ner till byn och njuta av vädret. Visserligen så är dagen inte planerad men jag ska iväg till Zizzi innan vi åker ner till stan. Det är ju fredag också och ingen ide att sitta inne! I förmiddags solade jag som vanligt på balkongen. Skit bra att ingen ser en så jag ligger helt näck och solar så slipper ja de fula ränderna efter bikini. Tydligen så tycker många killar att det är sexigt med ränder men jag förstår inte riktigt det. Jag tycker det är fult som attan! Jag är mest röd i vanlig ordning men i år ska jag bli brun! Jag ska kämpa alltså...hahahaha!



Idag är det hela två år sedan jag köpte min Volvo! Inte för jag är så himla nöjd med den, jag tycker mest det har varit problem...hahaha men det är min första bil och på nått sätt skulle det vara svårt att sälja den. Så jag tänker behålla den =D Idag är det också 1 år sedan jag träffade Emil på Harrys! Vilken sjuk kväll det var! Jag och några tjej kompisar satt på Harrys uteservering och Emil jobbade som bartender/servitör och han hade hand om vårat bort. Jag tyckte han var så mysig och rolig och mina såkallade vänner ;) skrev mitt mobil nummer på ett kvitto som de skulle ge Emil utan min vetskap! De ville para ihop oss då jag hade precis blivit nybliven singel. Men jag kom på dom i tid...hahahahhaa! Så flummiga Börgi ger lappen till han själv och sen dess har vi hållit kontakten. Hur det kan bli! Jag kommer så väl ihåg att jag kände mig så ful den kvällen, det berodde på mina hemska tantskor jag hade på mig för att det skulle matcha min snygga klänning! Fast de är fula så är de skit bekväma :)





Bilderna är tagna 2007-06-06 och på bild ser vi Marie, Jag, Zizzi, Maria och Frida.
Jag hade så jävla skoj den kvällen och jag hoppas att jag får lika roligt ikväll vad det nu blir! Idag invigs nya Sandgrundsudden efter renovering i parken. Nu finns det båtbrygga och fina sittplatser så dit kan man ju gå och spana hur det ser ut. Känner mig lite halvdö idag. Var hemma hos Patrik igår och snackade och hade roligt. Kaffet idag smakar inte allt för gott =/ Men nu är en kanna kaffe påsatt iallafall.

Jag var så jävla glad igår! En super dag! Jag fick äntligen papper från mitt försäkringsbolag och får utbetalt så mycket mer än vad jag trodde nästa vecka =D Jag ska kolla efter objektiv och handla lite kläder nu när det är sommar, det behövs kan jag säga! Jag ska försöka att hålla i pengarna så det räcker till midsommar och när jag ska ner till Göteborg och Stockholm, pengar har ju en tedens att försvinna väldigt fort.

Kaffe time...sen är det att möta Patrik och gå och käka lite...

Hoppas ni får en riktigt trevlig nationaldag!

Kram

//Jessica


Kommentera inlägget här :