Recension

publicerat i Nöje




Jag var på bio igår och såg den efterlängtade filmen Sex and the city. Jag måste medge att jag hade stora förhoppningar om filmen för serien är enligt mitt tycke en av de bästa som någonsin gjort. Jag blev lite besviken på filmen. Jag förstår att det måste vara skit svårt att göra en film om en serie och få alla härliga karaktärer att synas. Nja, det var lite rörigt, inte samma skådespel som var i serien, något saknades från alla. Inte riktigt samma humor. Filmen handlade mycket om lyx, hur mycket de shoppade. Det är ju en ren dröm att kunna leva så, så långt från en annans verklighet man kan komma. Filmen var mest sorglig, jag hade önskat mer roliga äventyr med tjejerna istället för massa deppiga inslag. Filmen hade allt sina ljusa stunder med! Det fanns några scener som jag skrattade så tårarna rann! Klart att filmen var värd att se, ingen tvekan om det. Jag har saknat dessa tjejer =D Gå och se filmen och bilda er egen uppfattning, jag har hört att de funderar på att göra en till film, hoppas att den blir lite bättre än vad denna var. Men trots allt, så ger jag den 3 i betyg, den är sevärd iallafall!


//Jessica *En riktig Sex and the city fan*


Kommentera inlägget här :