Update

publicerat i Allmänt


Go kväll!

Dåligt med bloggande i vanlig ordning! Jag har haft lite att stå i i några dagar. Nu när vädret är så ruskigt bra känner jag inte för att sitta inne direkt om ni förstår vad jag menar. Min gamla kamera, inte världens bästa kamera fick total frispel i fredags när jag hade med den ut. Displayen blev svart och bilderna som man hade tagit innan hade jätte konstiga färgkontraster, dax för lagning IGEN! Skit kamera, verkligen! Den är så smidig att ha med sig, platsar i vilken väska man än har. Jag släpar ju inte direkt med mig min nya systemdigital kamera med stort objektiv ut! Nej fy vad jobbigt! Skulle aldrig våga riskera det heller...vad som helst kan ju hända.

I fredags kom Zizzi och hämtade upp mig och vi åkte hem till henne och avnjöt lite alkohol förtäring på hennes balkong. Skönt att det var skugga på balkongen, tror inte jag hade fixat att sitta i solen efter en hel del solning på dagen. Vi snackade om allt möjligt och jag klarade av att locka mitt hår själv! Så duktig! Vi åkte in till stan och satte oss på Nöjesfabrikens uteservering, typ det enda stället som det inte var fullt på! Mycket folk alltså! Patrik kom efter en stund och var med oxå =) Vi träffade på vår allas Peak alias Adam ;) på Nöjes oxå som jag umgicks med resterande av kvällen då Zizzi åkte hem tidigare för det var hennes jobb helg. Peak ska oxå på Maiden i sommar så vi snackade en hel del att mötas upp i Götet och dra några bärs innan. Vi satt oss ner på Glada Ankan, evigheter sen jag var där! Mysigt och flummigt...haha! Jag tycker serveringarna borde ha öppet längre än vad det har, det är ju det som hör sommaren till! Man vill sitta ute, jag i vilket fall. Men men..vi traskade in och svängde våra lurviga i nån dans och så var det nån halv konstig kille som kom in på tjej toan och haffade mig för han tyckte jag var det vackraste han hade sett på kvällen...full var han inte heller...aaaahhhh så sött =D Thanks! Käkade pizza efter stängning, gissa om jag var hungrig! Jag har blivit så jävla dålig på att käka igen. Det blir var och varannan dag =/ Men snart kommer det stålar så då ska jag tok shoppa mat...mumma! Jag höll mig i skinnet och vart sådär lagom go i gasen så nått vidare bakfull var jag inte på lördagen.
Jag kommer faan inte ihåg vad jag gjorde igår...*funderar* Gjorde väl inget speciellt antar jag...hahaha!

Idag har jag städat så svetten lackade...seriöst mycket. Jag har så extremt varmt i lägenheten säkert 30 grader! Fast balkongdörren står fullt öppen så känns det inte alls, säkerligen inte bara jag som har det så, och på det sover jag i duntäcke...hahhaa! Jag har lite kvar med städningen som toa och så ska jag skura golven. Ringa kemtvätten imörn med och se vad de ska ha för att tvätta mitt sofföverdrag...så vidrigt just nu...*urk*.
Tog tag i balkongen idag oxå, ska försöka köpa lite ogräs i år så man får lite mer att tänka på, att behöva vattna dom!

Jag borde gå till sängs nu...men ska först spana lite insperationsbilder till massa fotningar som blir av i helgen! Det ska bli så jävla roligt! Skriver mer om det vid ett senare tillfälle =D

En bild på Birka, min gudomliga brorsdotter =D Åh vad hon är gooo!


Foto: Jag såklart!

Take care..

//Jessica


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anzo, Missan och Milon:

DEN bilden gillade vi!!! Vilken supergossig liten tjej!!! :)



Kram på Dig, Jessica!

2:a kommentar, skriven , av Anzo, Missan och MILOU!:

Snavade på tangenterna där - Milou, heter hon visst! :) Tjingeling!

Kommentera inlägget här :