Today

publicerat i Allmänt


Hela dagen har jag letat fakta till slut uppsattsen om Arne Jacobsen, en berömd dansk arkitekt och formgivare. Det har funnits en uppsjö med fakta och på endast 2 dagar skriva ner viktiga delar om hans liv och verk, snacka om bökigt. Men nu, är det fixat! Jag skickade nyss in det så förhoppningsvis får jag godkänt på utbildningen =D Annars så har jag tvättat idag och med min vanliga otur så var ena torktumlaren trasig så nu ligger det kläder och lakan över hela lägenheten! Man kan bli så jävla arg ibland! Jag har lapat en massa sol på balkongen sen tidigt imorse oxå och jag börjar få färg nu =D I år kanske jag kan bli brun som aldrig har inträffat innan. De ringde från jobbet förut med och ska in och jobba i två dagar, såååå bra! Jag behöver all tid jag kan få, hoppas på helgen oxå...hihihi.



Kaffe time hos Patrik...=D

Haaa duuu!

//Jessica

Kommentera inlägget här :