10/3-08

publicerat i Allmänt


God kväll!

Lite kortfattat och meningslöst =P

Har precis käkat lite mat, det bidde lite pasta, wokade grönsaker och lax, det satt inte fel.
Mycket riktigt så tränade jag efter jobbet och det var riktigt skönt, spännde mina ynka muskler i spegeln förut och det har allt blivit en liten kulle, dock minimal men lite är bättre än inget *asg*.
Ska strax hoppa i duschen och packa lite saker inför morgonen, ska upp tidigt och ta en morgon promenad med Anders och sen blir det lite träning på gymmet och eventuellt en fika på stan. Mysigt värre va?
Det var rätt lugnt på jobbet idag, skönt. Vi pratade lite om sommaren och vilka veckor jag eventuellt får jobba. Det skulle vara bra att ha veckor så man känner sig någolunda trygg ekonomiskt då jag slutar att plugga nu i maj. Shit vad det gått fort! Tyckte jag nyss började skolan, vart har de månaderna tagit vägen då?
Kom på mig själv att jag ska åka till Göteborg snart med och det ska bli skit skoj. Har iallafall planerat att träffa Mägdi mer tid finns inte för jag kommer större delen av tiden vistas på läktaren. Men, kanske att jag ska plåtas på påskdagen med en ny fotograf som bor dårå i Göteborg, har en liten udda ide på lur. Det kan nog bli riktigt asballt!
Fick föresten lite bilder från Marcus oxå som jag tittade igenom, finns några snygga =D *lycklig*, känns som jag redan skrivit det, men vad faan...skriver det igen, glömsk som alltid.

Nu finns det ingen mer tid att spilla...ska ju söva hos Anders och tiden bara rusar iväg =/

Go natt på er...vart ni än är!

//Jessica


Kommentera inlägget här :