Blandad skit

publicerat i Allmänt


Min kaffebryggare är trasig!!! Eller ja, kannan är sprucken i botten *gråter floder* Jag måste ha mitt morgon kaffe annars blir jag inte som fölk! Måste ha ny kanna NU. Jag brygger ändå kaffe och häller upp i en termos och innan det får jag skynda mig att hälla över lite nerrunnet kaffe i en bunke så det inte ska rinna ut på hela diskbänken. Snacka om bökigt värre. Men vad gör man inte för att få sitt kaffe??? Är beroende...det bästa som finns på morgonen!

Igår vart jag lite irreterad över Ps...jävla skit program, eller igentligen så är det min dator som är skit men jag tycker det är bättre att skylla på Ps istället. Satt skit länge med en jätte fin bild, var extremt nogrann med att ta bort fläckar och ojämnheter, hade inte ens kommit till softningen, kanske inte ens behövs göras. Lite inställningar med nivåer och kurvor behövs och bilden/ljuset är inte av den bästa kvaliten men det struntar jag i, är ute efter träningen. Så bara hänger sig PS och jag hade inte ens sparat, då blir man ledsen i ögat =( stackars mig. Så då är det bara att börja om, jävla skit alltså. Jag läste lite i boken igår men struntade ganska snabbt i den, känns bara för jobbigt att det står på engelska men lite snappade jag upp. Jag borde packa upp lite program om PS...orken ska bara finnas.
 
Igår käkade jag en hel del med snacks med Anders så jag fick ont i magen, chips och choklad!
Vi köpte varsin lakrispuck och jag kommer inte ens ihåg när jag åt den senast, kanske för 10 år sedan! Den var lika god nu som förr, me like. Klockan tickar iväg här, blev inringd imorse och ska sticka iväg och jobba om en stund. Money money money...jag som hade tänkt och tränat på förmiddagen men får ta det efter jobbet istället.
Mitt träningskort går ut i slutet av mars så det är lika bra att utnyttja sista dagarna. Har funderat på att byta gym till SATS, då har jag en personlig tränare...ANDERS =) Men jag vet inte vad jag ska göra än, det kostar en hel del på SATS, får se hur jag gör *tänker tänker tänker*.

image165
Anders i sin bästa form, vältränat må jag säga...

Sista koppen kaffe...sen blir det fixa till sig...

Ha en super duper bra dag!

//Jessica


Kommentera inlägget här :