I´m back

publicerat i Nöje


Tjenis!

Nu är jag tillbaka i Karlstad efter Göteborgs resan i helgen. Jag och min käre syster har haft en toppen helg med en rad äventyr och upplevelser. Jag ångrar inte en sekund att jag följde med och tittade på konståknings VM, det var en skön upplevelse att se alla duktiga åkare på plats, de är ju så grymt duktiga! Jag blev lite besviken på uppvisningen igår. Vanligtvis brukar det vara mera show bland åkarna men i år var det tråkigt. Det var väl typ 2 åkare som hade lite mera show annars var det så lugn musik och jag ville ha mer roliga åk! Men men, man kan inte få allt i världen. Vi gick alla tre dagar och den bästa dagen var i lördags då det var herrarna. Vilket jubel i publiken! Det var skit skoj! Innan vi gick på konståkningen var vi en sväng på stan och spanade runt. Jag letade lite bikinis men handlade en helt fantastisk klänning på Zara som är gjort i 100% silke, bedårande vacker. Det är en lång klänning som är tight över bysten med smala axelband. I grunden är klänningen svart och mitt på, runt magen är det en stor blomma som går i olika gråa nyanser och längst ner på klänningen är det volanger. Jag ska försöka ta en bra bild på den senare så ni får se....jag älskar den! Nu är det bara ett par rediga höga klackar som ska till så har jag en snygg outfit till brölloppet i maj!

Efter konståkningen åkte vi tillbaka till våran faster som vi sov hos under helgen. Hon är bra go hon! Hon lagade mat till oss alla dagar och skämde bort oss bra mycket =D Mysigt! Det fanns lite tid att se matchen mellan Färjestad-Frölunda så vi åkte till en krog som heter Jefferys som ligger i majorna i Göteborg. Jag var mycket där när jag bodde i Göteborg. Det var lite skoj att se mina gamla kill kompisars miner när de fick se mig komma in på stället, det är inte varje dag de ser mig...hihihi! Jag var väl inte allt för välkommen då en annan håller på Färjestad och alla andra på Frölunda...vi satt mitt i smeten jag och syrran och hejjade på! Vi vann! Det var skit skoj att reta gallfebern på mina vänner...där fick ni ;) Färjestad ska vinna SM-guld!
Vi var kvar och drack lite öl och syrran gick hem hos killarna =) Det var mycket skoj att träffa alla igen och gud vad jag kan sakna tiden i Göteborg =/

Lite bilder...

image176
Clabbe, Beijan och jag

image177
Plöan, Nigge och jag...spana i glasen...STORA!



Jag slänger in lite mera bilder sen konståkningen då syrran har massa bilder i sin kamera med lite bättre kvalite än vad min skrutt kamera kan få!

Så, jag vill tacka min syster för att du drog med mig på detta och gud så jag älskar dig!

image183
Jag och min stora syster!

Tack och hej för mig!

//Jessica




Kommentera inlägget här :