Let`s dance och utgång

publicerat i Nöje


God eftermiddag!

Nyss hemkommen ifrån Anders, sov över där inatt så slapp jag den dyra taxinotan!
Jag blev bjuden på lite tjej kväll i går hemma hos Milla. Hon bjöd på tacos och så spanade vi lite då och då på Let`s dance. Goa Sanna var med oxå. Mysigt att umgås, det var ett tag sedan. Vi surplade lite vin och snackade om allt mellan himmel och jord.



Milla i full fart att städa upp efter maten och Sanna gör sig redo för utgången!

Jag hade ett sånt sug att gå ut och sätta mig på ett lugnt ställe igår, inge party ställe utan bara sitta ner och snacka och titta på männsikor. Jag övertalade tjejerna att följa med ut en sväng och senare kom Niklas (Millas pöjk) och Lunkan  hem till Milla och sirplade lite alkohol med oss.

Taxi resan utan dess like

Vi var med om nått så helt sjukt igår när vi tog en taxi in till stan. Ett psyko till chafför måste jag säga! Han var helt körd i huvudet. Vi ifrågasatte varför det kostade 60kr i framkörningsavgift, jag tycker det är rätt mycket måste jag säga. Han blev skit otrevligt direkt och bad oss att inte ifrågasätta det, vad är det för serviceminded person då?! Han har verkligen valt fel yrke! Efter lite tjafs så undrade chaffören om han skulle stanna så vi skulle få gå till stan istället, beter man sig så mot kunder? Svar NEJ! Vi blev riktigt irreterad på honom för hans sätt mot oss och väl framme i stan klev han ut ur bilen och hotade Niklas och det var inte långt ifrån att det small, nu snackar vi om en taxi chafför, man gör inte sånt, han var riktigt hotfull för ingenting!!! Han måste ha haft en dålig dag men det ska ju inte gå ut över oss. Sanna ringde upp taxibolaget och anmälde han för sitt beteende mot oss och tydligen hade de fått in en jäkla massa anmälninger på just han så vad jag tror kommer han inte ha något jobb kvar, taxi kortet lär ryka fort som attan. De skulle ringa Sanna på måndag och de undrade om hon ville gå vidare med detta och självklart ville hon det! Sånna personer ska inte få köra och det är ju inge vidare bra reklam för taxibolaget. Fy faan vilket ägg alltså! Vidrig och våldsam, nej tack, det bolaget vill jag inte åka med igen!

Efter en sjuk dålig resa till stan satte vi oss på Blå, underbart ställe, vi fick bord direkt, kors i taket!
Det var lagom med folk och de spelade bra musik-blev lite mer party =D Jag har ofta min kamera med mig så det kom ju till användning så bjussar på lite kort från kvällen och jag skrattade sjukt mycket åt Niklas, han kan bjussa på sig själv den mannen!

image149
Hahaha...störtskön Niklas visar bringan!

image150
Jag och Lunkan, mycket mysig och trevlig kille vill jag tillägga =D




image160
Min älskade bästis!

image161
Vi ser nästan lite kära ut på bilden...hehe!

Jag och Sanna drog vidare till Glada Ankan och till min förtjusning spelade ett band som hette Spilt milk och de körde massa hårdrockslåtar så jag vart ju världens party humör! Måste tillägga att jag var i stort sett nykter, jag tar det relativt lugnt på krogen nuförtiden, eller okej, lite salongsberusad dårå.
Vi var där ca 1 timme innan stängning och resterande vänner kom inte in pga att de var för fulla så det hade gått vidare till Arena. Efter stängning möttes vi upp på stan och vi planerade lite efterfest. Tackar gudarna för att det inte blev nått, tror inte Niklas hade pallat så mycket mer..hehe. Inatt regnade det så när jag väl kom hem till Anders såg jag ut som en blöt hund och mina fötter var iskalla av allt regn, jag hade bara pumps på mig igår. Tur att Anders lånade ut sina varma sockor till mig så jag slapp frysa om mina stackars fossingar =D Pratade en sväng med Milla idag och hon var lite bakis, tur att jag tog det lugnt så man slipper vara bakis idag =D
Jag hade en skit rolig kväll med gänget och senare ikväll ska jag antagligen dra ut en sväng med Anders och vara lite sofistikerad idag igen! Det kan bli intressant.

Nu måste jag laga mat...blir nog bacon idag...mumma!

Pöss Pöss

//Jessica



Kommentera inlägget här :