Melodifestivalen

publicerat i Allmänt


Hej!

Snart går start skottet av för årets melodifestival 2008! För en gångs skull så finns det hyffsade låtar med i årets omgång. Personligen så hejjar jag på Nordman, tycker mer och mer om hans låt ju mer jag lyssnar på den. Men samtidigt vet jag inte om den "räcker" för att vinna Eurovison. Jag älskar Sibels låt, den är mäktig och hon framför den väldigt bra men inget som skulle vinna, det ska vara en låt med mera drag än en balad. Sen så har vi ju gudomliga Charlotte Perelli som verkligen glänser vid scenen och sjunger riktigt bra. Har lite svårt än för låten men en låt som jag tippar på skulle gå längst i Eurovison så är det hennes låt. Hon ser ju så jävla bra ut, dock kan jag tycka att hon har blivit lite lite för smal men hon är enormt bra artist. Jag får ju inte glömma den super glada pinglan Linda Bengtzing! Ingen favorit låt och hennes låt påminner om något hon tidigare gjort så henne sållar jag tyvärr bort.

Vem vinner nu ikväll då?

Jag tippar såhär:

1. Charlotte Perelli
2. Nordman
3. Linda Bengtzing
4. Sibel

De andra struntar jag blanka faan i!

image170
image171
(Foto: Aftonbladet)

Duscha, göra mig snygg och dra iväg!

Pöss på er

//Jessica


Kommentera inlägget här :