Smakråd sökes

publicerat i


Smakråd tack!

Då har jag varit ute och shoppat lite igen men är riktigt osäker på om detta klär mig faktiskt! Jag är inte direkt storm förtjust i höga midjor, känner mig så pluffsig. Tycker det passar på långa och smala personer mer. Jag hittade jeansen på Monki igår för 400kr, en super bra och rolig affär som har sina egna grejer och billigt är det oxå.

Så...jeansen jag har på mig har extrem hög midja och är utsvängda rätt rejällt. De är skit snygga  verkligen, men är i valet och kvalet om dessa är nått för mig. Det kanske är mest ovanan och man får "tantig" rumpa i dom men visserligen så får alla det i ett par sånna här jeans. Vad tycker NI? Passar dom eller inte? Super snyggt till våren och sommaren!

image167

Men den rätta toppen och snygga accesoarer kan det bli gör nice...


Berätta vad ni tycker vett ja =)

//Jessica


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av zizzi:

Hallu gumman...

Dom va ju skitsnygga...Du passade jättebra i dom:)

Ska absolut behållas

Ha du;)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Snygga jeans, men nää!

Kommentera inlägget här :