-ny bild-

publicerat i Fotograf


What a day!

Jag har haft det jätte trevlig dag idag tillsammans med min super härliga vännina Susanne! Ah hon var så fin idag och hon skötte sig utmärkt att stå modell för mig så jag fick lite träning ;) Jag måste säga att den tösabita är riktigt modig och gud vilken utstrålning hon har! Du är så enormt vacker gumman och det var ett sant nöje att fota dig idag, bortsett att du fick stå ut med massa fummel och konstiga poser ;) Tack för att du tog min oskuld att ta modell foto! Nu hoppas jag att du vill utstå fler gånger med mig =D

Självklart visar jag en bild jag själv blev riktigt nöjd med och framförallt för att vara min allra första gång i studio med ljus och allt där till! Tack även till min vapendragare Christer för din tid idag och det är alltid lika roligt att slänga käft med dig och reta dig till vansinnig ;) *LOL*

Jag ger er....Susanne-8 months pregnant!

image283


Pöss på magen din!

//Jessica


Kommentera inlägget här :